Dutch GP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig.

3 posters

Go down

BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig. Empty BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig.

Post  QUINTIN03 8/25/2008, 17:29

Ik heb bij het oefenen op gentle way ontdekt dat als je op enter drukt de brandstofmeter verdwijnt (als je een checkpoint bent gepasseerd teminste) en dat deze pas VOL!!!! terug komt bij het passeren van de finishlijn.

Nu is mij de vraag: wat we gaan doen aan dit probleem? en hoe goed de oplossing is?

QUINTIN03
Dutch GP bezoeker
Dutch GP bezoeker

Male Number of posts : 29
Age : 29
Location : Ergens in noord brabant
Registration date : 2008-08-20

Back to top Go down

BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig. Empty Re: BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig.

Post  QUINTIN03 8/25/2008, 17:34

'K heb nog even gecheckt of het online ook kan en mij lukte het niet maan als ik mijn toetsen verander lukt het mischien wel.

QUINTIN03
Dutch GP bezoeker
Dutch GP bezoeker

Male Number of posts : 29
Age : 29
Location : Ergens in noord brabant
Registration date : 2008-08-20

Back to top Go down

BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig. Empty Re: BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig.

Post  QUINTIN03 8/25/2008, 17:36

Wat een geluk: ook dat werkt niet laat maar.

QUINTIN03
Dutch GP bezoeker
Dutch GP bezoeker

Male Number of posts : 29
Age : 29
Location : Ergens in noord brabant
Registration date : 2008-08-20

Back to top Go down

BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig. Empty Re: BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig.

Post  Hell_Pet 8/25/2008, 20:02

Haha, ja offline kan je zonder benzine (voor 1 lap rijden). Maar online niet, want we hebben checkpoint respawning uitstaan.
Dus er zijn geen problemen! Smile
Topic gesloten.
Hell_Pet
Hell_Pet
Admin
Admin

Male Number of posts : 344
Age : 33
Location : The Netherlands, Eindhoven (Waalre)
Registration date : 2007-09-30

Back to top Go down

BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig. Empty Re: BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig.

Post  Caribic|NL| 9/8/2008, 21:23

Eigenlijk zou je dit niet moeten zeggen mischien wist zowat niemand dat, en heb jij het nu verklapt ^^


Bas
Caribic|NL|
Caribic|NL|
Lid
Lid

Male Number of posts : 9
Age : 30
Location : Haarlem, Noord Holland
Registration date : 2008-07-25

Back to top Go down

BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig. Empty Re: BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig.

Post  QUINTIN03 9/8/2008, 21:56

weet ik, maar het helpt allen in de training.

QUINTIN03
Dutch GP bezoeker
Dutch GP bezoeker

Male Number of posts : 29
Age : 29
Location : Ergens in noord brabant
Registration date : 2008-08-20

Back to top Go down

BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig. Empty Re: BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig.

Post  Hell_Pet 9/10/2008, 15:19

Caribic|NL| wrote:Eigenlijk zou je dit niet moeten zeggen mischien wist zowat niemand dat, en heb jij het nu verklapt ^^


Bas
Als je dit niet wist is het heel duidelijk dat je nog nooit op enter hebt gedrukt in de Dutch GP server, het lijkt me logisch dat iedereen weet dat je niet op enter moet drukken, dat is altijd zo geweest Smile
Hell_Pet
Hell_Pet
Admin
Admin

Male Number of posts : 344
Age : 33
Location : The Netherlands, Eindhoven (Waalre)
Registration date : 2007-09-30

Back to top Go down

BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig. Empty Re: BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig.

Post  Caribic|NL| 10/4/2008, 22:06

Ik had zondag een race ik hoefte niet naar de pits de eerste 3 rondes en toen vloog ik uit de baan dus toen wist ik et niet meer :p

~Bas
Caribic|NL|
Caribic|NL|
Lid
Lid

Male Number of posts : 9
Age : 30
Location : Haarlem, Noord Holland
Registration date : 2008-07-25

Back to top Go down

BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig. Empty Re: BRANDSTOFPROBLEEM: geen pitsop meer nodig.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum