Dutch GP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ik wil meedoen aan de gp als het nog kan

3 posters

Go down

ik wil meedoen aan de gp als het nog kan Empty ik wil meedoen aan de gp als het nog kan

Post  AlexdJ 7/21/2008, 23:38

Ik weet niet maar miss is het al gebeurd maar kan ik en deadcode nog meedoen...??????
Mn maat is niet nederlands maar ik kan wel nederlands typen als het moet Very Happy

AlexdJ
Lid
Lid

Male Number of posts : 12
Registration date : 2008-07-21

Back to top Go down

ik wil meedoen aan de gp als het nog kan Empty Re: ik wil meedoen aan de gp als het nog kan

Post  Hell_Pet 7/26/2008, 20:40

Jij mag wel meedoen, maar je niet Nederlandse maat helaas niet! Als je alsnog mee wilt doen heb je wel meteen een teamgenoot, namelijk Caribic|NL|, jullie zitten in team Spyker.
Hell_Pet
Hell_Pet
Admin
Admin

Male Number of posts : 344
Age : 33
Location : The Netherlands, Eindhoven (Waalre)
Registration date : 2007-09-30

Back to top Go down

ik wil meedoen aan de gp als het nog kan Empty Re: ik wil meedoen aan de gp als het nog kan

Post  AlexdJ 7/29/2008, 13:05

Sad ok maar wanneer begint het, wat heb je nodig, wat moet je doen, hoeveel tijd zal het nemen?

AlexdJ
Lid
Lid

Male Number of posts : 12
Registration date : 2008-07-21

Back to top Go down

ik wil meedoen aan de gp als het nog kan Empty Re: ik wil meedoen aan de gp als het nog kan

Post  MrGoumans 7/31/2008, 15:11

AlexdJ wrote:Sad ok maar wanneer begint het, wat heb je nodig, wat moet je doen, hoeveel tijd zal het nemen?

We hebben nog geen planning voor de datums, deze word zo spoedig mogelijk bekent.
Benodigdheden:
- een pc
- tmnf
- internetverbinding
Het duurt ongeveer 7-8 maanden, elke maand ongeveer 2 races, in totaal 16 races d8 ik Razz

Als je nog meer wilt weten gewoon even lezen, heb je de regels ook gezien?
Dit zijn de regels die je even meot doornemen: https://dutchgp.1talk.net/dutch-gp-f1/dutch-gp-seizoen-2-t42.htm
MrGoumans
MrGoumans
Admin
Admin

Male Number of posts : 82
Age : 32
Location : Venray, Limburg, Nederland
Registration date : 2007-11-17

http://123video.com

Back to top Go down

ik wil meedoen aan de gp als het nog kan Empty Re: ik wil meedoen aan de gp als het nog kan

Post  Hell_Pet 7/31/2008, 17:09

Timmeh wrote:
AlexdJ wrote:Sad ok maar wanneer begint het, wat heb je nodig, wat moet je doen, hoeveel tijd zal het nemen?

We hebben nog geen planning voor de datums, deze word zo spoedig mogelijk bekent.
Benodigdheden:
- een pc
- tmnf
- internetverbinding
Het duurt ongeveer 7-8 maanden, elke maand ongeveer 2 races, in totaal 16 races d8 ik Razz

Als je nog meer wilt weten gewoon even lezen, heb je de regels ook gezien?
Dit zijn de regels die je even meot doornemen: https://dutchgp.1talk.net/dutch-gp-f1/dutch-gp-seizoen-2-t42.htm
Dutch GP duurt 30 weken lang, oftewel 16 races. En 30 weken is ongeveer 6 á 7 maanden ja.
De agenda is bekent, dus je kan zelf kijken wanneer het begint, en wat je moet doen? Naja gewoon.. racen.. Je hebt toch wel de regels van tevoren gelezen?
Hell_Pet
Hell_Pet
Admin
Admin

Male Number of posts : 344
Age : 33
Location : The Netherlands, Eindhoven (Waalre)
Registration date : 2007-09-30

Back to top Go down

ik wil meedoen aan de gp als het nog kan Empty Re: ik wil meedoen aan de gp als het nog kan

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum